Ove upute namijenjene su nastavnicima koji žele ispisati studente iz održanih / starih e-kolegija i pripreme e-kolegij za izvođenje nastave u novom semestru. NAPOMENA: Prethodno bi bilo dobro pohraniti podatke o studentima (ocjene, seminari, testovi) korištenjem uputa dostupnih ovdje: https://cpeu.ffzg.unizg.hr/?page_id=2555
Ovdje će uskoro stajati video upute.
Postupak masovnog ispisivanja studenata s e-kolegija
Na naslovnici vašeg e-kolegija, u navigacijskoj traci na vrhu naslovnice e-kolegija ispod naziva e-kolegija kliknite na poveznicu “Više” što će otvoriti padajući izbornik iz kojeg trebate odabrati poveznicu “Backup i vraćanje iz kopije“.
Potom će se otvoriti stranica na kojoj gore lijevo iz padajućeg trebate odabrati opciju “Reset“.
Na stranici Reset možete izmijeniti brojne postavke, ali za potrebe ovih uputa je potrebno isključivo koristiti dvije: kada počinje nastava na e-kolegiju u novom semestru i koga treba ispisati.
U sekciji Općenito potrebno je za postavku E-kolegij počinje kliknuti na kraj reda na Omogući i potom unijeti datum po želji (napomena – pažljivo unesite datum i obratite pažnju na vrijeme!).
U sekciji Uloge je potrebno za postavku Ispisivanje korisnika odabrati ulogu Student. Time ćete ispisati sve studente s vašeg e-kolegija.
Ništa drugo nije potrebno mijenjati, na dnu kliknite na gumb Reset e-kolegija.
Time završava postupak ispisa studenata s vašeg e-kolegija.