Kako ispisati studente iz e-kolegija na kraju semestra?

Ove upute namijenjene su nastavnicima koji žele ispisati studente iz održanih / starih e-kolegija i pripreme e-kolegij za izvođenje nastave u novom semestru. NAPOMENA: Prethodno bi bilo dobro pohraniti podatke o studentima (ocjene, seminari, testovi) korištenjem uputa dostupnih ovdje: https://cpeu.ffzg.unizg.hr/?page_id=2555

Ove upute dostupne su i u video obliku:

Postupak masovnog ispisivanja studenata s e-kolegija

Na naslovnici vašeg e-kolegija, dolje lijevo, potrebno je u bloku Postavke, u izborniku Administracija e-kolegija odabrati poveznicu “Reset“.

Reset e-kolegija

Reset e-kolegija

Na stranici Reset možete izmijeniti brojne postavke, ali za potrebe ovih uputa je potrebno isključivo koristiti dvije: kada počinje nastava na e-kolegiju u novom semestru i koga treba ispisati.

U sekciji Općenito potrebno je za postavku E-kolegij počinje kliknuti na kraj reda na Omogući i potom unijeti datum po želji (napomena – pažljivo unesite datum i obratite pažnju na vrijeme!).

Promjena datuma početka e-kolegija

Promjena datuma početka e-kolegija

U sekciji Uloge je potrebno za postavku Ispisivanje korisnika odabrati ulogu Student. Time ćete ispisati sve studente s vašeg e-kolegija.

Ispisivanje svih studenata

Ispisivanje svih studenata

Ništa drugo nije potrebno mijenjati, na dnu kliknite na gumb Reset e-kolegija.

Gumb Reset e-kolegija

Gumb Reset e-kolegija

Ako je sve uspješno obavljeno, na sljedećem prozoru, na kojem se nalazi izvještaj o obavljenom postupku će pod Uloge pisati broj studenata koji su ispisani.