Koji su prijedlozi za sprječavanje prepisivanja na pismenom ispitu na daljinu? (nastavnici)

  1. Prilagodite vrijeme rješavanja testa njegovoj težini (nemojte davati puno više vremena da ga studenti ne iskoriste za konzultacije s drugima, internetom ili literaturom)
  2. Prilagodite vrijeme dostupnosti testa (postavite malo više vremena nego što je vremensko ograničenje za rješavanje, pa ako je vremensko ograničenje za test 30 minuta, vrijeme dostupnosti testa treba biti barem 40 minuta) – ovo uređujete u postavkama aktivnosti Test (upute: https://bit.ly/test-upute)
  3. Izmiješajte redoslijed pitanja i odgovora (podešava se u postavkama testa te prilikom dodavanja pitanja u test)
  4. U testu postavite više pitanja koja zahtijevaju primjenu znanja ili više opisnih pitanja (više razine Bloomove taksonomije)
  5. Što je veća baza pitanja manje su šanse da će se različitim studentima ponavljati isto pitanje u testu (upute: https://bit.ly/baza-pitanja-upute)
  6. Korištenjem mogućnosti Ručno ocjenjivanje (Administracija testa – Rezultati) moguće je uspoređivati sve odgovore na pojedino pitanje
Categories: Testovi u sustavu Omega, Usmeni i pismeni ispiti na daljinu
Tags: ispiti na daljinu, nastavnici, pismeni ispit, test